Det er langt mere trættende med VAR der skal ødelægge glædens rus hele tiden. Brøndby har i øvrigt spillet fremragende. Pep Guardiola I går 11:35 Det er isoleret set fair nok at han lader spillet fortsætte. Kontakten er der og frisparket kan dømmes, men jeg synes egentlig at linjen er ok hvis han vurderer at der skal mere til. Der hvor kæden generelt hopper af for mig mht. Putros er at hans linje ofte virker noget zigzagget. Jeg skal ikke kunne sige om det også var tilfældet i denne kamp, så jeg må nøjes med at forholde mig til denne isolerede hændelse og konstatere at det er fair nok dommerarbejde.
Video: Hør VAR-lyden fra omdiskuteret Vallys-scoring for 15 timer siden — Discovery+ har lavet et indslag, hvor man får et indblik i, hvad Sandi Putros og VAR-vognen snakkede om under Brøndbys anden scoring mod FC ...
Klubben begyndte i 1955 med europæisk fodbold, hvor klubbenAGF var den første danske klub, der deltog i en europæisk klubturnering. Dengang hed turneringen mesterholdenes europa cup og eftersom AGF blev mestre i 1955 så var de selvskrevne. AGF deltog tre år i træk i denne turneringen de første tre år i træk og igen 1960 kvalificerede de sig igen sig til Mesterholdenes Europa Cup. AGF kom som det første danske hold frem til kvartfinalerne, hvor klubben blev slået ud af de efterfølgende vindere fra Benfica.
TV rettighederne til den superliga er nemlig fordelt mellem Viasat og Discovery, så alle kampene bliver vist på forskellige og følgende kanaler: 6’eren, Canal 9, TV3 Sport og TV3 Sport. Sådan ser du AGF i TV En af de bedste måder at se AGF i tv er ved at at bruge Viaplay streamingtjeneste. Tryk på Knappen "Prøv Viaplay" Vælg Viaplay Total og tilføj kanal 3 kanalerne Herefter kan du se AGF mod Randers FC, Brøndby IF, Nordsjælland, FCK og mange andre spændende kampe.
Randers Brøndby live direkte tv 2 november 2023 Se online for 4 dage siden — for 21 timer siden — Brøndby IF – Hvidovre IF · 6'eren ; FC København – AGF · TV3 + [[Se tv]] FCK Midtjylland live direkte 31 ...
AGF - Brøndby IF | Følg med live Livescore fra AGF mod Brøndby IF, som spilles lørdag 2. september. Se højdepunkter, statistik og holdopstillinger hos TV 2.
Nordsjælland mod Vejle live direkte tv 5 november 2023 for 23 timer siden — 2023 — DIREKTE<<<<) Silkeborg Nordsjælland nettet live stream AaB mod 2023 3F Superliga Optakt: Stats og info om Brøndby IF - AGF 03. 3F ...
Derudover får du med bet365 et hurtigt overblik andre resultater, holdopstilling og andre kampe. Sådan Gør Du Hvis du vil AGF spille på et godt stream, så skal du først besøge Bet365 her. Herefter gør du følgende: Opret en konto Vælg din AGF kamp og klik på stream ikonet. AGF Kampe 2023: Kampprogram og Datoer Få en oversigt over AGF's kampe i 2023, herunder kampprogram, datoer og tidspunkter. Hold dig opdateret med alle kommende kampe ved at se vores superliga kampprogram her. AGF og Europæisk fodbold Indtil 1995 havde AGF faktisk rekorden som den danske klub med flest europæiske kampe.
AGF - BIF lineups and score details (0-3) | round 8 17. sep. 2023 — AGF vs Brondby, AGF - Brøndby, aarhus vs brondby live, BIF - AGF. AGF - BIF lineups and score details (0-3) | round 8. 5.9K views · Streamed 1 ...